Відслідкуйте своє замовлення

Введіть в поле номер вашого замовлення, який ви отримали в СМС

Відслідкуйте своє замовлення

Введіть в поле номер вашого замовлення,

який ви отримали в СМС

Часті запитання

Як дізнатися на якому етапі моє замовлення?+

Щоб дізнатися статус вашого замовлення, введіть номер, який ви отримали в СМС, в поле пошуку на цій сторінці. Після цього ви побачите актуальний статус замовлення. Пам'ятайте, всі відправки здійснюються на протязі дня до 19-00, тому інколи, статус може змінитися після 19-ї години. Якщо статус не оновлюється, будь ласка, зверніться до нашої підтримки в наші чати.

Чи можу я подивитися, які саме товари в моєму замовленні?+

Так! Після введення номера замовлення (яке приходить в СМС) в поле для пошуку, вам стане доступна повна інформація про ваше замовлення, включаючи всі товари, які були замовлені, їх кількість і суму. Якщо ви бажаєте змінити якісь позиції або щось додати, звертайтесь до нашої підтримки у вайбер або телеграм.

Де мені знайти номер посилки (ТТН)?+

Номер ТТН — це номер для відстеження посилки. Він буде наданий вам після того, як ваше замовлення буде відправлене. Ви отримаєте його через СМС, на номер який був вказаний, як замовник. Також ви можете побачити його, якщо введете номер свого замовлення в поле вище.

Як зрозуміти, що моє замовлення вже відправили?+

Коли ваше замовлення буде відправлене, ви отримаєте СМС з номером ТТН, а також статус доставки стане оновленим на нашій сторінці відслідковування (тут). Ви зможете побачити на якому етапі зараз знаходиться ваша посилка в мережі Нової Пошти, коли введете номер свого замовлення в поле вище.

Не знайшли відповіді? Напишіть нам — ми допоможемо ❤️

Telegram Viber Instagram